răspuns motoarelor de căutare

Uneori mă uit să văd ce anume i-a condus pe unii internauţi pe blogul meu. Şi mă distrez. Azi însă, m-am gândit să le răspund celor de ieri. regula e simplă, în dreptul fiecărei căutări, voi trece cu liniuţă răspunsul meu. Să vedem ce iese:

a venit primavara 3- să sperăm. s-ar putea să se întoarcă frigul, dar e mai bină să verificaţi siteul meteo.
pitonce de padure 3 – nu ştim nimic despre pitonce. aţi vrut să spuneţi pitonci?
parintele jinga timisoara 2 – ei, iaca, nu degeaba am terminat teologia. câteva linkuri mai sunt, daca mă găseşte lumea, căutându-l pe pr Jinga.
imagini cu cinci bobocei 2 – am pus nişte bobocei pe aici, dar nu i-am numărat. or fi cinci?
poezii despre salvarea faunei 1 – am, e drept, un poem despre alinierea planetelor, dar parcă nu despre salvarea faunei.
pitonci de padure 1 – da, bune, sunt, poze, bucătărie, Tomeşti, Angela care le iubeşte.
interviu niculina oprea- mesut senol 2013 1 – Ordu, 2010.
hagivreta constantin 1 – nu cunoaştem, nu acredităm!
poze cu banu yacob 1 – poze cu bani da, cu banu niet.
pareri despre ep.lucian al caransebesului 1 – foarte foarte şi foarte bune. de PS Lucian, numai de bine.
facultatea de teologie chisinau 1 – există? nu e o glumă?
preot eugen jurca 1 – pfuuu, hai, măi!
satul spata 1 – găsiţi aşa ceva la mine pe blog. şi e interesant. dacă nu l-aţi citit până acum vi-l recomand.
postoi parovoz. confesiunile dogmatistei. 1 – 🙂 e bună. încă se mai găseşte prin librării, dar nu e redusă, în schimb la MNLR e la un preţ foarte bun.
imagini cu pitonce – iar????
Lasă un răspuns

