Schimbare de program la Timișoara

TIMISORENI:

Data si locul lansarii se schimba. Fiind constienti de faptul ca Editura TracusArte e extrem de ocupata cu Gaudeamusul, am avut naivitatea sa credem ca putem sa ne descurcam singuri cu lansarea de la Timisoara. Si cum doar astazi am aflat ca nu putem fara sa nu-i deranjam, am schimbat ziua, ora si locatia. La Uniune, ora 17.00, miercuri, 21 noiembrie. 
Intre timp editura rezolvase problema cu libraria, dar modul in care am aflat de problema existenta, ne-a determinat sa ramanem la varianta Uniune.
Asa am aflat, dar nu eu, desi libraria avea mailul meu, ci Ana Puscasu:
„Buna ziua,

Editura Tracus Arte nu stie nimic de lansarea de maine, in consecinta
nu ne-au trimis cartile.

Ca sa gazduim o lansare de carte trebuie neaparat sa avem contract cu
editura care sa ne trimita cartile insotite de un act.
Daca planuiti sa veniti cu cartile la lansare, nu putem face nimic cu
ele. De asemenea, nu acceptam sa dati gratuit cartile in incinta
librariei.

Daca v-ati gandit la una dintre variantele de mai sus, singurul lucru
pe care il putem face (ca sa nu anulam evenimentul) este sa va
inchiriem spatiul, la tariful de 100 lei/ora iar dvs. sa vindeti sau
sa faceti cadou cartile.

O zi buna,
– 
Victor Marian
––––-
PR Cartea de nisip”

3 Responses to Schimbare de program la Timișoara

Lasă un răspuns

