pe tren, sandu nu vorbea cu mine, iar eu îmi făuream fragmente pentru sagarmatha

trenul este pentru călătorii cu bilet

au scris cu galben pe afișe albastre

dar eu am fluierat /

iar ei au fluierat

și-am intrat în interregio direct prin ferestre

și prin acoperiș

am presărat sare la prizele din compartimente

.

atunci am înlocuit afișele și am scris

trenul a fost pentru calatorii cu bilet

și-am râs

.

cine își amintește câinele electoric știe

sub orice zâmbet

pot fi cabluri de înaltă tensiune

călătoria fără bilet este un fapt antisocial

.

trupele seal vor sta în fața noastră cum stau

mușuroaiele ridicate de cârtițe

la începutul primăverii

însă noi vom avea

      mereu

un târnăcop la îndemână

.

un târnăcop numai bun de înfipt

în rezervoarele

elicopterelor negre

marcel, foto de vklvsk

Lasă un răspuns

