ce declară v.leac

clic aici

2 Responses to ce declară v.leac

  1. valeria spune:

    hmmmm . iluminat :))

    Apreciază

  2. Daniela Badarau spune:

    Am fotografiat lacramioare langa zapada sperand sa inviez si eu chiar daca am sufletul rece … speram sa plang, macar… dar nu fac decat sa se repete greselile… sunt de mult intr-un tunel . dar am vazut luna inconjurata de un cerc, s-a aprins o lumina in camera rosie cu oglinzi, pregateam cele 7 candele… m-au alungat preotii bisericii caci datorita mie ingerii rasunau … eu auzisem clopotul din alta lume… pacat ca m-am descris ca mereu mireasa… Ingerii ce sa mai faca cu mine? Preotii au pus stapantre pe bibleoteci, pe trupuri… ei se cred stapani! Nu-i lasati sa va minta! Inima nu va fi bantuita de ei!

    Apreciază

Lasă un răspuns

