cumpărăm de la ICM, Fanta cu 10 lei md :D

fiindcă suntem fraieri, fiindcă aşa ne-am învăţat să ne uităm bine doar din a doua.

sau mai simplu, dă-mi, Doamne, mintea românului cea de pe urmă.

reduceri mari la IMC.

Noi, hopa la reduceri :)))))))))))))))

ps. cu mare grijă rasă data valabilităţii – oare de cînd am băut Fanta ăsta mă ustură limba????

4 Responses to cumpărăm de la ICM, Fanta cu 10 lei md :D

  1. ecaterina spune:

    aha, eram ieri tentata sa-mi iau cola, dar bine a m-am razgandit si mi-am luat suc de mere.

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    să ştii că am luat şi un cola. ala a fost ok. se pare ca sunt amestecate =))

    Apreciază

  3. Diana spune:

    frunza de pe capac e de la noul brand „moldavian garden” 🙂

    Apreciază

  4. moni stanila spune:

    e brand „inspira EXPIRAAAAAAAAA!!!!!” =))

    Apreciază

Lasă un răspuns

