nou

1. a apărut tiukul

2. am mai făcut un pas în vederea dobîndirii statutului de imigrant

2.1 ieri nu am stat la coadă!!!! (dar nu am rezolvat)

2.2 azi am stat la coadă!!!! (dar am rezolvat)

– acesta este un silogism, dar sigur nu al plăcerii. partea a 3 e previzibilă: cînd (nu) stai la coadă, (nu) rezolvi.

3. plouă cu radiaţii, cred că din cauza asta în poza pentru carnetul de imigrant părul meu a luat-o razna.

4. îl aştept pe sandu să mîncăm:

4.1 felul 1: ciorbă de fasole

4.2 felul2: fasole bătută

 

2 Responses to nou

  1. Vica spune:

    Sandu nu găteşte? 🙂

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    Nu azi 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

