bonus: pitonci

azi e ziua lui Sandu. eu m-am reinstalat pe moscovei, în timp ce pe el îl mai aşteaptă o zi suedeză. pe drum am ascultat-o non-stop pe o bunicuţă povestind şoferilor despre emisiuni politice, intro-ul fiind totdeauna acelaşi: am privit în profunzime emisiunea lui…

dar cînd am intrat pe uşă şi mi-am găsit busuiocul sănătos, am uitat de greutăţi.

(să ştii ca au înflorit toate tufele de lîngă bloc!)

mă voi folosi de blog ca să îl conving să nu sufere după copacii suedezi, atît de frumoşi – cum se poate vedea aici.

trebuie să afle că încă nu a văzut pădurile mai ascunse ale Tomeştiului – e drept că nemuşchioase.

.

pentru că e ziua lui şi avem din nou aceeaşi vîrstă 😀 , o să îi dau bonus nişte ciuperci. ştiu că îi plac.

deci încep cu bonusul:

.

acum prezint copacii:

.

.

nu în ultimul rînd pădurea

.

să nu uit. un fel de poem cu pomi daţi oamenilor pe care nu îi iubesc. din cauza asta Sandu nu a primit pom în poem 😀

în ziua în care m-am născut

am plantat o pădure de fag

dedicată

celui dintîi născut

.

fiecare copac are un nume

şi o secure

.

le-am pictat frunze roşiatice

şi le-am prins clopoţei în fiecare

capăt de ramură

.

apoi i-am selectat pe mărimi şi vîrstă

şi i-am făcut cadou

.

oamenilor pe care nu i-am întîlnit

cu care nu m-am iubit

cărora nu le-am strigat nici măcar

înjurături de mamă

.

în pădurea mea nu există nici un fag

pentru tine

nici un rîu cu numele tău

4 Responses to bonus: pitonci

  1. Scorchfield spune:

    Să-ţi trăiască Alexandru! 🙂

    P.S.
    hribi = pitonci ?

    Apreciază

  2. lorelei teodoreanu spune:

    Pitoncile sunt din primavara asta? Nici padurea mea de cedrii nu are copaci cu numele tau…
    La multi ani lui Sandu!!!

    Apreciază

  3. moni stanila spune:

    pozele astea sunt vechi, de prin paduri unde ne-am ratacit odata amandoua si am citit inscriptii pe trunchiurile pomilor 🙂
    deci pitoncile, batrane si ele

    Apreciază

Lasă un răspuns

