despre imigrare şi moarte.

M-am tot gîndit că ar trebui să scriu pe blog despre stupidul demers făcut în vederea obţinerii statutului de imigrant; despre controalele medicale nesfîrşite, despre proasta informare, despre cum am sărit gardul la consulat.

Dar între timp a venit primăvara şi am fost preocupata de crăciunelul meu înflorit, de crizantema mea vişinie, de angliceii pe care mi i-a luat Sandu după ce – în sfîrşit! – am depus actele.

Dar între timp a venit primăvara şi la noi la geam s-au adunat gaiţele, s-au înmulţit piţigoii, s-au rărit ciorile şi s-au înghesuit ciocănitorile. Aşa că de unde timp de blogosferă.

Şi cînd m-am hotărît să vă povestesc cumplitul meu calvar, a început Postul Paştelui şi m-am gîndit că sunt cruci pe lume mai mari şi mai grele, apoi a venit necazul din Japonia şi iarăşi m-am gîndit că nu am nimic important de povestit.

poate doar să dau un mic detaliu despre seara de 8 a lunii curente 😀

7 Responses to despre imigrare şi moarte.

  1. elianna spune:

    de cate ori citesc ceva de la tine..primu lucru care imi vine in suflet este sa ti dau un hugg ! : ) sensibilo-fragilo-puternica ce esti : )

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    multumesc 🙂

    Apreciază

  3. Lil spune:

    ..la fel…

    Apreciază

  4. Scorchfield spune:

    Obişnuiţa cu cele noi – indiferent în ce parte a lumii şi chiar nu-i departe, face altfel efortul mai mare în toate.

    Voi vă cam chefuiţi acolo… 🙂 (de 8 martie adică)

    Apreciază

  5. moni stanila spune:

    pai se cuvenea, nu? 😀

    Apreciază

  6. Mihaela spune:

    Chiar nu trebuia sa postezi si poza, sunt in timpul programului si imi este foame, cum crezi ca reactionez cand vad poze ca asta?

    Apreciază

  7. moni stanila spune:

    abia acum am gasit comentul tau, ratacit pe la spamuri 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

