excurs la timpul mănîncă din noi

azi am găsit pe compul surorii mele niste fotografii cu mănăstirea de la româneşti în 2009, imediat după plecarea vechii obşti. dacă vă uitaţi mai jos, la postarea anterioară, o să constataţi, ca mine, că în ţara toate merg din rău în mai rău.

în mare

.

încă se mai observă pictura din altar.

cam atît.

3 Responses to excurs la timpul mănîncă din noi

  1. Lil spune:

    Ah, dezolantele ruine ale construcţiilor ce-abia începuseră să se înalţe! Asta simt în faţa clădirilor încă noi, neterminate, lăsate de izbelişte.
    Dar în cazul acestei biserici (poate i se datorează în bună măsură şi fotografului)pictura din altar, cât şi cea exterioară, parcă salvează totul. Eu cred că putem spera că cineva o să continue să picteze. Cu dragoste.
    Şi
    LA MULŢI ANI!(e încă ianuarie, 2011)

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    la multi ani!
    dar, sa stii, pozele astea sunt facute cu un an mai devreme decat cea de jos. unde a disparut si pictura altarului si barnele acoperisului.
    fiind un loc de suflet ptr mine, chiar sper sa fie refacuta

    Apreciază

  3. sorin spune:

    Dragă Moni,
    scuză-mă că îţi scriu aici, dar nu am adresa ta de mail. Îţi cer o fărâmă de ajutor: unde pot documenta istoria Cenaclului Pavel Dan pentru perioada 1990-2000?
    dacă ai ceva info, te rog să-mi scrii pe adresa de mail din comentul ăsta.
    cu bine,
    s

    Apreciază

Lasă un răspuns

