răspuns definitiv: icr nu mai finanţează revista la plic

aş putea să plîng sau să mă revolt, dar nu ştiu ce e aiurea cu blogul meu. scriu şi nu văd nimic. probabil un alt soi de cenzură.
nu am de ales, nu pot scrie orbeşte, dar voi da link la răzvan ţupa a cărui atitudine o susţin. aici

2 Responses to răspuns definitiv: icr nu mai finanţează revista la plic

  1. scorchfield spune:

    Am văzut acolo, în răspunsul ICR la contestaţie, trei nume (comisia de experţi independenţi care să studieze în detaliu…), nu-i loc de întoarcere, priveşte totul ca pe un meci pierdut, dacă şi cei trei au zis NU, mai departe nu este nimic. Vor încerca singuri.

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    pai e pierdut. clar. dar pana la urma sa stim sa pierdem 😀
    nu prea vad cum am putea gasi alti finantatori.
    e trist ca o revista ca plicul a pierdut pentru o revista rock care, vorba lui tupa, nu face diferenţa dintre….

    Apreciază

Lasă un răspuns

