ordu, poezie, raki – ziua a 2-a

am apucat să vedem răsăritul înainte de a adormi. am ţopăit bucuroşi pe lîngă ferestre.

însă dimineaţa a venit foarte repede. sandu s-a trezit foarte greu. cafeaua a fost foarte bună.

prînz – deschidere – expoziţie – prezentare – teatru – cină.

la toate aceste evenimente am început să ne cunoaştem mai bine. fiecare şi-a găsit limba comună:

eu în engleză cu Rita, Anton şi d. Senol; Sandu – Shota – Natalka – Anton: rusă.

tot acum i-am cunoscut pe Başat şi Eren. Primii „voluntari” ai festivalului, adică cei care ne-au purtat de grijă pe acolo cînd voiam să ne aventurăm pe jos înspre hotel, mare sau îngheţată.

Anton Baev (Bulgaria), Başat şi Eren.

Sandu a pierdut expoziţia de fotografie, cu „animale” ce trăiesc în marea neagră fiindcă avea de lucru.

în schimb a ajuns exact în momentul în care trebuia ca să prindă piesa de teatru (de data asta nu am avut traducere) şi să se gîndească cu disperare la ţigări.

la cină am avut muzică turcească ( live 🙂 ), bunătăţi de tot felul, baklava multă – în fiecare zi –  şi am gustat raki, celebra băutură a turcilor.

raki, raki şi raki

.

cînd ne-am întors de la cină, am făcut o şezătoare pe holul hotelului, unde a participat şi poetul turc Sina Akyol, pe care toţi l-am îndrăgit.

Sina Akyol, Shota şi eu

.

ne-am culcat pe la 4 dimineaţa.

 

4 Responses to ordu, poezie, raki – ziua a 2-a

  1. Vladimir B. spune:

    Foarte incitanta calatoria voastra in Turcia! Dar vrem cat mai multa ilustratie, de cele mai multe ori imaginea depaseste forta de sugestie a descrierilor, oricat de literare ar fi acestea…Salutari lui Sandu)

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    sandu a pus si poze si filmulete. o sa mai punem si poze si descrieri. merita.
    la urmatoarea postare o sa pun mai multe poze.
    sandu te saluta si el 🙂

    Apreciază

  3. Vladimir B. spune:

    De acord! Aştept.

    Mulţumesc de salutare! Sunt cu ochii pe voi

    Apreciază

  4. moni stanila spune:

    🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

