am plecat…

… într-o lungă călătorie….

sau încă nu am plecat. sper sa am cursă… că parovozul e în pauză

4 Responses to am plecat…

  1. vklvsk spune:

    ai plecat, ai plecat! iti asteptam paravozul!

    Apreciază

  2. Gabriel Dalis spune:

    Dar stiu ca te mai plimbi :))…Pe cand in Bucuresti sa-mi ud cartea?

    Apreciază

  3. moni stanila spune:

    sandu 😛

    gabriel, te felicit ptr carte!
    nu am reusit sa o iau de la veronica, dar voi trece prin august pe la tm. la bucuresti nu stiu cand, dar o udam negresit 🙂

    Apreciază

  4. Gabriel Dalis spune:

    Merci, ia-l si pe Alex. Veniti :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

