în mine

aşezate în rafturi

poveştile tale cu toate femeile pe care nu le-ai iubit

în învelitori de piele lucioasă

de şarpe

sau cine îşi bate capul

 .

rafturile astea

biblioteca din Alexandria

şi rune magice la fiecare capăt de copertă

 .

mov şi alte culori

şi tot mai mult mov

 .

în mine e un copac

tatăl meu dansează pe ramuri

cu india cu america

 .

tatăl meu îmi spune

ai grijă ai grijă

şi dansează

 .

în mine copacul

nu înfloreşte

 .

în mine sunt toate ramurile tale

care mă apleacă de spate

şi mă plimbă la notre-dame

7 Responses to în mine

  1. Ski spune:

    fain text,
    văd că scrii tot mai bine şi mai biiiine

    Apreciază

  2. Igor Ursenco spune:

    Moni, te felicit
    pentru aceasta autoreferentialitate literara deloc „chinuita” poetic, si care depaseste „biografismul” galagios – din pacate consacrat in lirica intr-un mod autoritar in ultima perioada a sa -, pentru a sfarsi intr-o autofictiune emotionanta si cu totul sensibilizatoare.

    Igor

    P.S. Sincere alutari de la persoana care s-a nascut cu tine in aceeasi zi riscanta de februarie, dar nu a putut sa aleaga si anul cel mai tanar 🙂

    Apreciază

  3. moni stanila spune:

    ski, multam. deci mai un pic si o sa iti placa cum scriu 😛

    igor,
    mersi de aprecieri. zilele astea m-am uitat peste cartea de la tine. iti urez si tie mult spor in continuare 🙂

    Apreciază

  4. si eu pe aici spune:

    Sunt ceva referinte subtile pe aici, dintr-o cultura deloc occidentala. Sau nu? Imi plac.

    Apreciază

  5. moni stanila spune:

    🙂

    Apreciază

  6. Ski spune:

    încă un pic.

    dap’ e de bine să scrii tot mai bine, nu?
    (mai) rău era dacă-ţi scriam că mi-a plăcut paravozu’, se vede şi din cronică, dar nu ştiu ce naiba ai de la o vreme că scrii tot mai naşpa>:)

    Apreciază

  7. moni stanila spune:

    =))

    odada, era mult mai rau 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

