ce mai şi cînd mai

1. am primit scrisoare de la finanţe. scroafa naibii, am înşelat statu’

ma duc să dau declaraţie.

nu am nimic de plătit, doar amenda de 5 lei că nu am declarat…

…că (probabil) îmi iubesc necondiţionat patria.

2. tata primeşte un telefon. sondaj prin telefon:

„să-i ia dracu şi pe basescu şi pe boc!…

… elena udrea?! aia le pune capacu’ !”

3. impozite la pensii

că dacă  nu permite constituţia să re(e)ducă…. bune şi impozitele.

4. nu facem un scandal mic-mic ca un boc???

să dăm foc la casa poporului şi să rămînem un popor fără casă.

să doarmă poporu’ pe cîmp şi să se încălzească la foc.

ca strămoşii.

(Foto Alexandru Vakulovski)

6 Responses to ce mai şi cînd mai

  1. Lil spune:

    Anarhistă mică!

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    😀
    scuze ca am disparut. am avut un program……..!

    Apreciază

  3. Lil spune:

    Nu, nu ai dispărut. M-am întâlnit cu Dogmatista mică, uite, „aplecată peste balustrada balconului
    prind fluturi şi pungi umflate de vânt
    pe aceeaşi stradă unde pândeam cărăbuşii de mai
    cu pumnii înfipţi în aer”. (p.46)
    Vezi?

    Apreciază

  4. moni stanila spune:

    😀 unde ai gasit-o?

    Apreciază

  5. Lil spune:

    Într-o librărie din Bucureşti. De ce, îţi trebuie şi ţie? Ţi-o împrumut cu plăcere! Când o fi…

    Apreciază

  6. moni stanila spune:

    :))
    o am
    inca o mai am

    Apreciază

Lasă un răspuns

