la TAC şi TNCP

a fost fain.
am intalnit oameni dragi, am cunoscut oameni noi

drumul inapoi a fost interesant….
cuşetă, gălăgie, sufocare.

am primit cîteva cărţi, am cumpărat cîteva cărţi

ce să spun? le urez ambelor LMA

4 Responses to la TAC şi TNCP

  1. MB spune:

    mulţumesc pentru autograf.
    ”norocosul” câştigător al unei locomotive va fi anunţat în puţin timp.
    🙂

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    ohoohoo. trebuia sa imi spui cine e initiatorul concursului 😉
    mi-ar fi placut sa stiu ca esti tu

    Apreciază

  3. MB spune:

    păi eu am fost..
    🙂
    vorbim mai multe data viitoare când vei mai veni pe aici. m-am bucurat să aud lecturile tale.

    Apreciază

  4. moni stanila spune:

    mersi 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

