informaţii studentfest 2010

Ei, uite, acum ştim exact ce se va întîmpla la studentfest 2010, pe literatura. Programul suna tenatant.

N-a fost greu să primim detalii de la o fată care ne spune pe cine a citit ca să ne puna la punct. Deci „Dostoievski, Papini, cat si pe Kundera, Saramago, Sartre, Salinger, Hesse and the list goes on..”.(Oana Doboşi să nu dea dracu’ să ne înşiri şi tu lista cu lecturi! Fiindcă asta te privea pe tine şi pe celelalte „domnişoare” care comentează la mine pe blog, deşi erai doar tu.) Şi sper că adresarea la II singular din acest text nu imi e adresată „daca faci parte din mediul literar, sigur stii cine e Olga, nu are nevoie de prezentare.” Nu de altceva, dar nu imi pare că cineva a atacat-o pe Olga.

Ea a şi publicat -şi fata şi Olga- nu la 30 de ani ca mine şi Arghezi. (o să rezist tentaţiei de a pune fotocopii de la revistele dinainte de 2000 in care am publicat, convinsă că vorbeşte de apariţia editorială).

Cred tot mai mult că dl. Eugen Bunaru avea dreptate şi că această discuţie trebuia purtată pe blogul cenaclului. Fiindcă cine ar putea fi stimabilii din următorul text (dacă nu paveldaniştii)??? „Stimabililor, nu cred ca trebuie sa ma justific in fata voastra cu privire la activitatile pe care doresc sa le intreprind  sau sa va enumar oamenii pe care ii tratez eu cu pretiozitate.”

Pai nu i-a cerut nimeni să SE justifice. N-a fost vorba de aşa ceva. Nimeni nu i-a cerut cu lacrimi în ochi de indignare să se justifice. Mi-am spus o părere, alţii la fel. Doar că nu, nu e vorba de justificări. Chiar dacă sunt anunţată în preambulul justificării că: „Mi-am permis sa raspund. Pentru ca nu ma caracterizeaza pasivitatea in fata unor aberatii nefondate.”, totuşi, să fim serioşi. Aberaţii nefondate? Norocul meu că nu a fost vorba de aberaţii fondate 😀

PS. I-aş sugera fetei doar să scoată textul cu: „Claudiu, ma bucur “despre” tine si despre practicatul acestui sport “datul cu parerea”. Incerc sa conturez cam care ar fi capacitatile tale intelectuale daca ajungi sa te rezumi la un simplu “ba, uite si la imbecilul asta cum arata”. Dar esti un personaj fascinant, sunt mai mult decat convinsa.” Nu stiu dacă Claudiu are chef de împărţit rahat, aşa că nu voi spune despre el ceea ce singur nu a spus…  doar că e un fost invitat al Studentfestului (în repetate rînduri).

PPS. Aş ruga persoanele care nu mă cunosc să mi se adreseze cu Moni Stănilă – aşa cum îmi semnez textele, de vreme ce nu suntem pe acelasi pomelnic de botez.

One Response to informaţii studentfest 2010

  1. virtualkid spune:

    dojana este dojana tocmai pentru ca se face cu multa tihna si tact.

    altfel, dorinta de a corecta poate sa declanseze reactii adverse.
    greselile nu sunt intamplatoare, deci sunt semne ca te poti astepta si la alte carente, tot de educatie….

    Apreciază

Lasă un răspuns

