aici unde stau aşezată să palpez vîntul nordic

florile se ascund în boboci

iar chipul tatălui e o efigie bătută în carne

.

aici unde tu te ascunzi şi simţi cum îţi cresc caninii

drumurile se afundă în lac

– acolo duc toate drumurile –

păzite de oale în care fierb cocoşii

.

sapi o groapă în spatele casei

eu

mă furişez noaptea şi spun

legănîndu-mi trupul în braţe

tată cînd mă voi întoarce soarele va sta drept

în mijlocul cerului

.

mă aplec şi ascult puişorii cum aleargă

în pîntecul bombat al pisicii

aici doar vîntul

departe tata şi fetele lui

alergînd prin ithaca familiei noastre

cînd mă voi întoarce

soarele va sta drept în mijlocul cerului

5 Responses to

  1. Florin spune:

    Hristos a-nviat! Îmi place, e plastică, efigial bătută-n carne… aia cu puişorii e tare nostimă, parcă-i şi văd… dă-i că merge 🙂

    Apreciază

  2. MB spune:

    Îmi place.
    Acel ”eu” vine dintr-o dată şi aruncă tot poemul într-un mediu chiar mistic.
    – să modifici la ”tu te ascunzi”-

    Apreciază

  3. andrei spune:

    Foarte fain! Nu știu dacă era necesar versul ”acolo duc toate drumurile”. Se înțelege din versul de dinainte.

    Apreciază

  4. octaviasandu spune:

    Frumosa poezia. Te asteptam si noi intr-o marti cand „soarele va sta drept în mijlocul cerului”:)

    Apreciază

  5. moni stanila spune:

    adevarat a inviat, florin!

    mb. mersi de atentie. mereu am cate o litera anapoda 😀

    andrei, voi tine cont de sugestia ta. s-ar putea sa fie prea explicit cum spui… doar ca mi se pare ca are o functie de intarire. o sa ma gandesc.

    octa… chiar mult nu mai e 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

