primăvara poeţilor oneşti

unde a fost frumos şi am cunoscut oameni frumoşi

(credit foto: Mihail Vakulovski)

5 Responses to primăvara poeţilor oneşti

  1. diana spune:

    frumoase poze, monica:)şi tu ai ieşit super tare:D

    Apreciază

  2. ilie spune:

    Buna Moni!
    Hristos a inviat!
    Ma bucur ca ti-a placut la onesti la primavara poetilor! E si normal. Poetii sunt oameni speciali.
    Sa-ti spun ca si eu am participat anul acesta la primavara poetilor la amara. Practic, a fost prima mea aparitie publica alaturi de ceilalti scriitori din ialomita. a foast o experienta frumoasa si folositoare. Te rog sa-mi trimiti si mie mai multe detalii despre concurs, pt ca vreau sa particip la trei sectiuni> proza, eseu si critica. Toate cele bune!

    Apreciază

  3. Hai ca a fost fain… si o experienta care nu se uita prea curand. Parca te vad cu bagajele alea noaptea, la lumina chioara a unui stalp stradal. Merge si un poem de aici. Toate bune.

    Apreciază

  4. Festivalul a fost un succes si a creat multora de aici o stare de bine. Mi se pare foarte utila intalnirea publicului cu scriitorii, posibilitatea de a citi si altceva decat ceea ce ofera programa scolara sau decat ceea ce ne-am obisnuit sa incadram in canoanele literare. Sper sa reveniti la Onesti si sa organizam alte lecturi publice de succes. Pana atunci … mai citim postarile de pe bloguri: http://gabrielagirmacea.wordpress.com

    Apreciază

  5. moni stanila spune:

    ilie, e aceeasi regula ca anul trecut. ma bucur ca ai participat la primavara poetilor.
    diana, e meritul lui mihai ca a facut poze faine.

    gabriela si george. ne/am simtit f bine si multumim pt invitatie

    Apreciază

Lasă un răspuns

