pe 11 aprilie…

…Lazi ar fi împlinit 40 de ani.

Cînd l-am cunoscut pe Lazi, tehnicianul nostru de la CS,

am văzut o strălucire întunecată a ochilor;

am crezut atunci că este credincios

că numai cei care înţeleg rostul vieţii pot privi atît de adînc.

Apoi am aflat că greşesc. Lazi vedea cu alţi ochi lumea,

nu neapărat cu cei ai misticului.

Lazi era foarte bolnav şi privea în jurul său cu o suferinţă asumată

şi reală.

Azi noapte a murit.

După ce a plecat dintre noi şi Cosmin Lungu, pierderea lui Lazi ne aminteşte o dată în plus că viaţa e – aşa cum ştim de 3000 de ani – deşertăciune. Îmi pare foarte rău.

7 Responses to pe 11 aprilie…

  1. Lorena spune:

    Dumnezeu să-l odihnească!

    Apreciază

  2. Anca Iulia spune:

    Mai tii minte decate ori l-am stresat cu netu’…:)
    imi pare atat de rau!

    Apreciază

  3. irina spune:

    Si noi, cei de la Matrix plangem dupa cel care ne-a fost alaturi!Un suflet cald, o fire linistita, o fiinta deosebita!
    Lazi, sa te odihnesti in pace!

    Apreciază

  4. moni stanila spune:

    😦
    pare tare rau!
    si asa ne obisnuim greu cu gandul mortii, dar cand se intampla la cei tineri, e si mai greu

    Apreciază

  5. Adi spune:

    Lazi, Multumesc pt. tot ajutorul, pt. felul tau de a fi, pt. …! Ne vedem…

    Apreciază

  6. moni stanila spune:

    adi, cred ca cel mai sincer mesaj e unul de genul „ne vedem” sau „te ajungem din urma”

    Apreciază

  7. Mihai spune:

    SHADOW AND DUST MY FIEND!!! THAT`S ALL WE ARE. Raman doar amintirile. see you again my fiend. Mihai

    Apreciază

Lasă un răspuns

