pot?

nu e vorba de orgolii sau ofense… doar de o nemulţumire – justificată cred eu.

după ce am fost nominalizată la premiul opera prima de la botoşani, premiu oferit lui sgb – il felicit; am avut neplăcerea să constat că atît în anunţul iniţial/oficial cît şi în preluarea lui de către reviste şi bloguri am apărut drept Monica Stănilă (ca să nu mai spun că într-o publicaţie locală eu eram Ionica Stănilă, iar Gabisa – era Mincu).

pur şi simplu m-a iritat povestea şi mă bucur că nu există obiceiul de a publica şi două-trei poeme ale nominalizaţilor fiindcă cine ştie ce surpriză mai aveam.

cei care au citit / măcar văzut cartea mea cam ştiu cum e semnată, pentru cei care nu – am pus o poză. 😀

concluzie: mi se pare penibil să ignori modul în care e semnată o carte.

eventual, aşa drept glumă, se putea: moni stănilă (botezată monica laura) 😛

(dedicat lui v. leac)

Lasă un răspuns

