bucureştiul în cîteva zile.

La tîrg am avut mai multe evenimente. Cel mai important moment pentru mine a fost DESIGUR lansarea volumului postoi parovoz. confesiunile dogmatistei.


Prima lansare am avut-o sîmbătă la standul Radio România.

A doua, care trebuia să se întâmple la standul Brumar, s-a petrecut în parcare. Vizavi de cei de la Brumar era un concert… aşa că am luat oamenii şi am fugit afară. Acolo, luminaţi de (maşina lui) Mihail Vakulovski, am lansat parovozul. Au vorbit: Crstina Ispas şi Octavian Soviany.

.

.

.

.

.

,

.

Octavian Soviany a vorbit cu o zi înainte şi la lansarea antologiei MINIMAL, a treia antologie de la Săvîrşin.

.

.

.

Duminică, am citi împreună cu „fantasticul” (autocaracterizare) Cosmin Perţa la Institutul Blecher, club de lectură iniţiat şi condus de Claudiu Komartin.

.

.

.

,.

.

.

.

 

(credit foto: ana-maria puşcaşu şi mihail vakulovski)

4 Responses to bucureştiul în cîteva zile.

  1. Moni draga, in primul rind vreau sa-ti cer scuze ca nu ti-am mai trimis textul promis. Atitea s-au intimplat zilele astea. Si nu vorbesc despre alegeri. :))
    Printre altele, am fost plecata la Borsec si Durau pentru articolul despre statiuni din luna ianuarie a revistei la care lucrez. Cind m-am intors, am facut curatenie o zi intreaga, mi-am mai pus cite ceva si in frigider, am gatit doua zile la rind (cadoul meu de Mos Niculae intr-o perioada cu punguta cam goala … ).
    Sper sa ma ierti. 🙂

    Apreciază

  2. A, si, apropo, faina postarea asta. Vie, asa.

    Apreciază

  3. moni stanila spune:

    nici o problemă. 🙂
    si eu am fost la Chisinau…

    Apreciază

  4. […] Ed. Vinea; Gabriela Mâncu – “Număr scame”, Ed. Vinea; Monica Stănilă – “Postoi parovoz. Confesiunile dogmatistei“, Ed. Charmides […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

