sambata, ora 18.00, la standul Brumar…

…Se va lansa POSTOI PAROVOZ. CONFESIUNILE DOGMATISTEI. GAUDEAMUS

5 Responses to sambata, ora 18.00, la standul Brumar…

  1. marius aldea spune:

    sar’na

    sunt aldea
    am venit in urma cu cateva saptamani la Casa Studentilor
    imi cer scuze ca nu am mai aparut la cenaclu,
    dar chiar nu am avut timp,
    sper sa ajung marti, pe 2 decembrie
    am dat de blogul dumitale cautand informatii despre cenaclul „pavel dan”

    sper sa ajung si eu sambata la lansare la ora 18.oo si eventual vorbim mai multe…
    cu bine, sarut mainile si poimainile
    aldea

    Apreciază

  2. Bestist spune:

    felicitari, Moni!

    Apreciază

  3. felicitari, am comandat cartea.
    am scris cate ceva azi pe blogul nostru. toate bune !

    Apreciază

  4. Alex TG spune:

    Foarte fain volumul. Imi pare rau ca nu am apucat sa mi-l iau, l-am rasfoit doar de la miki vieru sambata seara.

    Apreciază

  5. moni stanila spune:

    c.noraiuga, am citit recomandarea voastra. mersi.

    alex, mersi de trecere si de lectura.
    mai vb

    Apreciază

Lasă un răspuns

