mici poeme de dragoste pentru luna august

1. Ilm e un pîrîu mic  în vestul Germaniei,

cînd treci peste el urmăreşti tăcut

cum adun în genţi  amintirile noastre.

mă asculţi.

Ghemuită sub pături îţi spun poveşti:

cel mai mult – în istoria

lumii – l-am iubit pe Hector.

Apoi Regele / tatăl îngenunchiat

în faţa unui Ahile capricios.

Rîul Ilm duce cu el

poveştile de sub pături.

2. în Jepii mici trebuie să o păzesc pe Nico

de urşi vineri după vineri. îmi scrii că mă iubeşti /

eu mă prind în lanţuri şi atîrn peste goluri,

fac desene în aer din vîrful adidaşilor

seamăn cu un avion fără combustie

rîd şi îţi cer să mă săruţi pe aripă

– vom fi doi bătrîni frumoşi, spui tu.

2 Responses to mici poeme de dragoste pentru luna august

  1. quasiote spune:

    Îmi plac și aceste poeme mici dar pline de viață, sunt totuși mai atras de al doilea și al treilea, sunt trăirile mai intense în acestea două. Finalul îl găsesec de efect, deși parcă am mai întâlnit faza asta cu caii pe undeva.

    Apreciază

  2. moni stanila spune:

    e posibil. oricum textul e la prima mana. lucrez acum la varianta finala si s-ar putea sa cada caii 🙂

    si mersi de lectura

    Apreciază

Lasă un răspuns

