orlovi

ne aruncăm în scaune

seara abia începe – tu poţi să cînţi deja

tu dă scrumiera mai aproape

suntem mai mulţi

 

din ce în ce mai mulţi

 

după prima strajă din noapte

ne multiplicăm

 

şi barmanii ne privesc îngroziţi

– poate şi ei văd

că suntem tot mai mulţi şi mai puternici

 

noi nu-i trimitem scrisori lui molotov

noi scriem rugăciuni pe bani de 10

ca să înduplecăm personalul de la orlovi

să mai stea să mai stea

 

cîte unul mai merge la baie – şi

ne pare că ’perechi’ toţi se evaporă

dar hai să cîntăm…

poate romanţe, dar hai să mai comandăm

 

– el a scris pe geamul aburit cu degetul

sunt singur şi sărac

chiar dacă după cîteva luni  –

 

vreau să mă gîndesc la asta

cîntă-mi deci ceva foarte trist

One Response to orlovi

  1. quasiote spune:

    Mi-a plăcut textul, are în el un realism care mă face să-mi amintesc de astfel de momente trăite de mine chiar în vara asta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

