încă o dată: NU

Nu aveţi încredere în internet!!!

 

Am nişte nervi de îmi vine să îmi dau cu băţu’ la palmă. Acum ceva vreme primesc o invitaţie de a mă alătura unui site despre poezie (rocada). Pentru că nu mai am timp de siteuri, am vrut să renunţ, dar pentru că cel care lansa invitaţia un domn cu o figură „călugăroasă”, cum spune un amic de-al meu, pustnic; îmi spun, hai măi să intru. Din solidaritate creştină pe de-o parte, ca să nu am aere de mică vedetă – pe de alta.

După nici două săptămîni primesc invitaţie la o discuţie despre IISUS ca MIT.

Eh, nici chiar aşa, dar ce mă fac eu cu discuţiile astea???

Şi îmi spun: nici să tac nu se face. Văd o opţiune „trimite răspuns” şi scriu acolo că Iisus nu e mit, dar că discuţiile astea nu îşi au rostul aici ca să nu dăm prilej de hulă. Şi mă bombardează personajul cu discuţia cum că mi-e jenă de credinţa mea… etc, şamd, ufuffff.

Mă mănîncă în jurul cozii şi scriu ‘napoi. Păi, domnule, spun, dă un search pe google şi-o să vezi că nu asta-i cauza, că nu mă ascund după crucea pe care o port la gît ca Petru după foc, dar ‘mnealui: NU ŞI NU! ŞI SĂ-MI FIE RUŞINE (la nas).

Şi eu spun: bravos creştine, iaca aşa se dezbină marii unificatori, scoate-mă de pe site. Dar ‘mnealui şi în cazul ăsta NU. Azi văd că Alexandru Moga mi-a lăsat un comentariu. Intru, mai găsesc chestii pe acolo. Şi ‘mnealui care mă trimitea să văd comentariul nu-ştiu-cui. Greuţ, aşa cum mă pricep eu la siteuri, dau de pagina împricinată, dar pînă să citesc ce-mi recomnda, iacă văd cum mă terfelea din primele comentarii că „unii se jenează să-l mărturisească pe Hristos…” şi de-aici dă-i cu sapa, ba după cap, ba peste şale.

Eu, înainte de-a mă lua nervii cu totului tot, mă gîndesc „dom’le, dar oamenii ăştia nu se citesc decît pe ei??? are oare cineva vreun dubiu legat de jena sau nejena mea de-a-mi etala convingerile ortodoxe???” Voi aveţi???

Şi iară îl rog pe domn să îmi blocheze pagina, dar să facă public şi schimbul nostru de mesaje.

Mă/vă întreb iar: există dubii asupra apartenenţei mele religioase (efectiv şi afectiv)?

Na, poftim, internet!!!

Lasă un răspuns

