poveste cu un copil. crivaia.

la crivaia l-am cunoscut pe micul viorel.

viorel trece în clasa a III-a. e la o şcoală specială.

şi eu spun că are un mare talent.

o casă-om de viorel busuioc:

Picture 748

de ce oare e un motiv de tristeţe?

.

i-am promis micului meu prieten că voi posta pe internet desenul lui.

Picture 775

m-a căutat şi a doua zi la cabană.

a întrebat de „fata creaţă”, însă eu eram brambura. (să spunem că eram cu alt viorel)

aveţi o părere despre casa-om?

One Response to poveste cu un copil. crivaia.

  1. Miruna Vlada spune:

    e foooarte frumoasa. mai e un pic si o ia la fuga!

    Apreciază

Lasă un răspuns

